wtorek, 4 czerwca 2019

Rytuały miłosne - forum, opinie

Witam wszystkich serdecznie!

Postanowiłam założyć bloga, aby opisać Wam moją przygodę z rytuałami miłosnymi. Wiadomo - jak wielu z Was czytających ten wpis znalazłam się w sytuacji, w której konwencjonalne sposoby odzyskania partnera zawiodły, więc postanowiłam - być może w akcie desperacji - skorzystać z ostatniej deski ratunku, czyli wspomnianych rytuałów.

Przyznam, wybór osoby, która wzbudzi moje zaufanie był dosyć trudny, gdyż w sieci, a przede wszystkim na forach internetowych jest mnóstwo wpisów na temat wróżek, które niestety z reguły okazują się nie potwierdzone lub trudne do zweryfikowania. Przechodząc jednak przez ten pierwszy krok, postanowiłam napisać do jednej wróżki, która postanowiła mi pomóc. Po ustaleniu szczegółów, opisania, co powinnam robić przeszłyśmy do działania, po czym kazała czekać. Efekty miały się pojawić po dwóch miesiącach, jednak efektów nie było, a kontakt z panią się urwał. Na tym skończyła się moja przygoda z tą wróżką.

Postanowiłam spróbować po raz kolejny, trafiłam na inną wróżkę, która twierdziła, że rytuał wykonuje całkowicie sama, a na końcu wysyła zdjęcie, które miało być potwierdzeniem, że wszystko zostało zrobione. Po wszystkim zdjęcie otrzymałam, również kazała mi czekać parę tygodni. Niestety, tutaj również brak kontaktu oraz efektów.

Dlatego zwracam się do Was z zapytaniem: znacie jakąś osobę, która rzeczywiście wykonuje rytuały, po których są efekty? Na opinie czekam w komentarzach.

257 komentarzy:

  1. Ja mogę tylko powiedzieć, że nie rytuał z rytualnykrag nie zadziałał w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam u nich, póki co mam dobry kontakt, odpowiadają na każda wiadomość.

      Usuń
  2. Znacie kogoś sprawdzonego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety większość wróżek, które polecają się w internecie jest nieskutecznych, próbowałam już u wielu, ostatecznie dałam sobie spokój, pogodziłam się ze stratą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz u kogo robiłaś żeby inni uważali.

      Usuń
  4. Ja miałam u mysticum. Nie było efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamówiłam i czekam, ale na razie nic się nie zmienia. To dziwne, na forum gazety mieli dobre opinie.

      Usuń
    2. Podobno mają silne rytuały egipskie. Ktoś zamawiał u nich?

      Usuń
    3. Polecam zobaczyć forum na gazeta.pl, tam jest sporo o nich.

      Usuń
    4. A ja właśnie zastanawiam się czy nie zamuwić u nich. Pomocy, doraććie coś

      Usuń
    5. U mnie były, ale słabe. Szukam dalej.

      Usuń
    6. U mnie brak efektów po rytuale egipskim u mysticum.

      Usuń
  5. Robił ktoś u Szalkowskiej? Zastanawiam się czy uniej nie zamówić, ma dość dobre opinie. Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rytuał zadziałał po 4 tygodniach. Polecam tymbardziej że mój przypadek był dosyć skomplikowany.

      Usuń
    2. Potwierdzam, Anna Szalkowska jest skuteczna. Efekty pojawiły się po trzech tygodniach od wykonania rytuału, a nam udało się zejść po paru miesiącach rozłąki. Rytuał wykonany pod koniec maja.

      Usuń
    3. U mnie też wyszło, zapraszam do lektury: https://sprawdzony-rytual-milosny.blogspot.com/2019/08/moja-przygoda-z-rytuaami-misosnymi.html

      Usuń
    4. Zamówiłam właśnie rytuał u Anny Szalkowskiej, zaczynam od czwartku. Czytałam, że te 7-dniowe są skuteczne u niej, wy jakie robiłyście?

      Usuń
    5. Jaki rytuał najlepiej zamówić u pani Ani? Który daje najlepsze efekty?

      Usuń
    6. Ja miałem robione spętanie, teraz czekam na efekty.

      Usuń
    7. Czekam na wzmocnienie, pani Ania obiecała, że wykona za darmo. W czwartek mamy ustalić szczegóły.

      Usuń
  6. Proszę o namiar do kogoś sprawdzonego sprawa pilna. Błagam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lissa Witalissa - jedyna którą polecam.

      Usuń
    2. A ja nie polecam. Szkoda czasu i pieniędzy.

      Usuń
    3. Mi pomogła odzyskać chłopaka. Jest skuteczna.

      Usuń
    4. Mi wróżyła 2 lata temu. sprawdziło sie tak 70%, ale na pewno nie całość. Nie jest oszustką, to czuć

      Usuń
  7. Wróżka Loreta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest z nią? Jest skuteczna?

      Usuń
    2. Polecam.

      Usuń
    3. Mi u niej nic nie wyszło, jedynie ex odblokowała mnie na fb po złożeniu jej życzeń urodzinowych. Poza tym brak zmiany od końca marca.

      Usuń
    4. Przed rytuałem u niej przynajmniej co jakiś czas rozmawialiśmy, a teraz mój chłopak w ogóle urwał ze mną kontakt. Nie wyszło.

      Usuń
  8. U mnie nie zadziałało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u kogo zamawiałaś?

      Usuń
    2. Apollonus - zero, kompletnie nic. Do tego urwał kontakt.

      Usuń
  9. Jestem w trakcie rytuału u Ani Szalkowskiej. Podobno jest skuteczna, czy jest ktoś po rytuale u niej i chciałby się podzielić swoją opinią?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam rytuał egipski u mistycum. Szkoda pieniędzy oraz czasu, zero efektów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróżka Vitalissa - zamówiłam, sprawdziło się, ale wróżby. Jak z rytuałami to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ktoś u kogo wyszedł u niej rytuał i chciałby napisać na priv??

      Usuń
    2. Ja zamówiłam rytuał jakiś czas temu. Efekt był, to pewne, ale raczej słaby. Szukam teraz kogoś innego.

      Usuń
  12. Znacie kogoś pewnego do spętania? Obawiam się że inny rytuał nic nie da, już próbowałam innych :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Odradzam rytuały u mysticum. Nic nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie była zmiana na pewno, bo relacja sie ociepliła i znowu było super, niestety po 2 miesiacach wróciło do poprzedniego stanu...

      Usuń
  14. Michał Stępko, czy ktoś ma o nim jakieś informacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie idzie ku dobremu

      Usuń
    2. Ma ktoś więcej informacji na temat tego Pana? Komuś się udało?

      Usuń
  15. Zamówiłam na stronie rytualnykrag. Komuś się udało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba u nikogo się nie udało, zobacz wpisy na gazeta.pl

      Usuń
    2. Czekam już trzeci miesiąc i nic, dosłownie nic. Z ciekawości poszłam do wróżki, aby sprawdzić, czy ktoś coś w ogóle robił i wiecie co? Była zdziwiona, że w ogóle zapytałam o rytuał, bo nikt niczego nie robił. Tak więc straciłam kupę kasy i cenne trzy miesiące. Teraz zastanawiam się nad Irminą Aristov.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Czytałam ten wpis, niestety on jest znany z tego.

      Usuń
  17. Czy rytuały krwi u Artura to dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi rytuał miłosny robiła Emilia Angel. Polecam, mój przypadek był beznadziejny, a mimo to nażyczony wrócił do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad zamówieniem rytuału u niej.

      Usuń
  19. Myślicie, że jak nie ma się z kimś kontaktu od ponad roku to rytuał może zadziałać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na innym forum widziałam wpisy osób, które nie widziały się latami, a zeszły się, więc czemu nie.

      Usuń
  20. A czy istnieją jakieś domowe sposoby na wykonanie rytuału? Czy koniecznie trzeba prosić o pomoc wróżkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy takie domowe rytuały są bezpieczne? To wymaga chyba sporego doświadczenia. Co o tym myślicie?

      Usuń
    2. Małe szanse, że zadziała Ci taki domowy sposób, szkoda czasu próbowałam

      Usuń
  21. Czy Michał Stępko jest skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dwa tygodnie po rytuale, czekam.

      Usuń
    2. Ja polecam, chociaż na efekty czekałam ponad miesiąc.

      Usuń
  22. Mysticum.pl - miesiące czekania na efekty, które w ogóle się nie pojawiły, do tego zostałem ogolony na sporo pieniędzy. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki rytuał miałeś? Tydzień temu zamówiłam egipski i dopiero teraz zauważyłam, że wiele osób pisze, że to nie działa :( 700 na darmo. I nadzieja, że mój mąż do mnie wróci odeszła :(

      Usuń
    2. A to zdjęcie, które ma być potwierdzeniem? Jak widać te pieniądze są wydawane za usługi fotograficzne. Szkoda gadać.

      Usuń
  23. Ma ktoś maila do Michała Stępko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaję: stepkomichal@gmail.com

      Usuń
  24. Który rytuał najlepiej zamówić u Anny Szalkowskiej? Chcę u niej zamówić, nie wiem tylko który.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy któraś z osób, która ma efekty u Anny Szalkowskiej chciałaby zostawić do siebie maila? Miałabym kilka pytań.

      Usuń
    2. Ja jestem po udanym rytuale, odpowiem na Twoje pytania: katarzynawahl160@gmail.com
      Polecam 7-dniowe. Najczęściej je wykonuje, u mnie zadziałał, z resztą na innych forach też sobie chwalą.

      Usuń
    3. Mi też pomógł rytuał 7 -dniowy u P.Ani i jestem zadowolona z efektów.

      Usuń
  25. U kogo polecacie spętanie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawiam się poważnie nad zamówieniem rytuału miłosnego. Nie wiem jeszcze u kogo, gdyż na jednym forum wszyscy świetni, na drugim okazuje się, że to nie działa. Po jakim czasie można spodziewać się efektów takiego rytuału? Czy to rzeczywiście działa czy szkoda na to pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja probowalam u kilku, nigdzie nie zadzialalo

      Usuń
  27. Jeszcze niedawno było głośno o Irenie Leszczyńskiej. Dałam się skusić, niby sporo kobiet było zadowolonych. Cena za rytuał może i nie była wygórowana, ale efektów żadnych, do tego kontakt bardzo słaby.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy Anna Szalkowska wykonuje spętania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak jest z szalkowską widzę że ma dużo dobrych opini natomiast wiem że wróżka ewa jest nieskuteczna. Najpierw wzięła ode mnie 50 zł za rozłożenie kart nic się nie sprawdziło później również zapłaciłam jej za rytuał. Efektów zero dosłownie zero.

      Usuń
  29. Anna Szalkowska wykonuje spętanie, ale niechętnie i trzeba ją trochę ponaciskać, wtedy się zgodzi. Ja jestem parę tygodni po rytuale, z dziewczyną mamy jakiś tam kontakt, udało nam się nawet spotkać. Jeśli coś się zmieni, dam znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na info.. bo jestem ciekawa...

      Usuń
    2. A jaka jest różnica między rytuałem egipskim a pozostalymi zwykłymi 7 lub 14 dniowym?

      Usuń
  30. A czym sie różni rytuał egispski od tych zwyklych 7 lub 14 dniowych? Wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  31. Czym się różni rytuał egispski od pozostałych rytów?

    OdpowiedzUsuń
  32. Sorry ze tyle razy to samo weszlo... 😐

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiedzcie szczerze gdzie rytual krwi zrobic bo moja sytuacja jest mega trudna zedne spetania tu nic nie dadzą. Dzis mialem oczyszczenie bo mialem jakiegos podczepa ktory utrudnial mi zycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A osoba od oczyszczania Ci nie zrobi rytu z krwią?

      Usuń
    2. Lepiej uważać komu się zleca rytuał krwi, poza tym wydaje mi się, że wtedy trzeba osobiście stawić się u wróżki.

      Usuń
  34. Jesli chodzi o rytualy typu izydldy czy tez krwi do mam opcje od 3 tys do az 6600 ale podobno bardzo skuteczne ale jak widac kwota troszke nie ta. Dlatego z checia posluvham waszego zdania moze jakas osoba robi to za bardziej przystepna cene.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odradzam mysticum.

    OdpowiedzUsuń
  36. Slyszalem wlasnie zeby nie robic tam. Ciezko jest znalesc jakąś rzeczowa osobe co podchodzi do tego jak nalezy za przystępną cene.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciezko znalesc osoby co robily u pani respondek albo u pani tylman choc wygląda to fachowo

    OdpowiedzUsuń
  38. A Michał Stępko? Mało jest opinii o nim, co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez jestem ciekawy. Bo nie slyszalem o gosciu a pomoc mi jest potrzebna na juz

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja sadze ze ludzie ktorym rytualy przyniosly skotki pozytywne nie wchodza juz na fora poprostu i nie daja w ten sposob szans innym potrzebującym choc niedawno sami potrzebowali. Polska mentalnosc

    OdpowiedzUsuń
  41. W przyszly wtorek mam umowiony 14 dniowy rytual egipski u pani szalkowskiej na powrot żony. Bede informowal na bierzaco
    A tak dalej idac czy ktos juz robil cos u tej pani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiło sporo osób i z tego co widać sporo ma efekty. Poczytaj tu i na gazecie.

      Usuń
    2. Ja miałem spętanie u niej w sierpniu, teraz zaczyna coś się zmieniać.

      Usuń
    3. Nie wiem jak jest z Szalkowską, ale Alanna Onyxia - niepolecam. Żadnym efektów.

      Usuń
  42. Vitalissa - polecam. Zamawiam u niej wróżby od dłuższego czasu, większość się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  43. A robi rytualy na powrot izyldy lub egipski

    OdpowiedzUsuń
  44. Na powrót ukochanej osoby mimo woli i podobno jeden z najsilniejszych. Narazie nie zamawialem. Zobacze co bedzie po tym we wtorek. Napewno napisze jakie efekty po egipskim. A jesli nie zadziala ani urok ani egipski ani izyldy to ide na caloac do pani tylman albo respondek

    OdpowiedzUsuń
  45. Maksymilian powiedz jak sie zmienia? Jakie odnosisz wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po kolei: z dziewczyną nie jesteśmy razem od dłuższego czasu, co jakiś czas wymienialiśmy tylko parę zdań na Facebooku. W sierpniu zamówiłem rytuał u Anny Szalkowskiej, pod koniec miesiąca udało mi się z nią skontaktować. Wydawało mi się, że to zbieg okoliczności, jednak parę dni później znowu rozmawialiśmy, aż w końcu była rozmowa spotkania się. Za pierwszym razem się rozmyśliła, ale później sama zaproponowała. Spotkaliśmy się - niby krótko, ale pomyślałem, że zawsze coś. Od czasu spotkania nasz kontakt internetowy oraz telefoniczny znacznie się poprawił, wczoraj po raz kolejny się spotkaliśmy. Nie wiem, jak będzie dalej, jak to się rozwinie, ale to raczej nie zbieg okoliczności.

      Usuń
    2. A ile ogulnie czekałeś na efekt ?

      Usuń
    3. Nie zaglądam tu zbyt często bo dla mnie rytuały to już przeszłość. Na tym forum dosyć sporo się wypowiadałem, można prześledzić: http://forum.gazeta.pl/forum/w,266036,167710733,167710733,wrozka_Anna_Szalkowska_rytualy_milosne_spetania.html?s=1

      Usuń
  46. No raczej nie zbieg okolocznosci. A kiedy zrobiles ten "zabieg" ze tak powiem i ilr minelo czsu zanim sie zaczeliscie spotykac wasze relacje sie polepszyly

    OdpowiedzUsuń
  47. Nawiazujac dalej to jest czy tez byla twoja dziewczyna. Ja mam o wiele gorzej bo ja stracilem zone i dwojke dzieci dla jakiegoś goscia. Poprostu zostawila mnie dla niego. A wiec moja sytuacja jest za przeproszeniem o wiele gorsza

    OdpowiedzUsuń
  48. No ale mam nadzieje ze pani szalkowska mi pomoze bo sytuacje mam naprawde mega skomplikowaną.10 lat malzensrwa poprostu tak. Fakt jeden ze pracuje bardzo daleko od domu to napewno tez wplynelo na nią i jek decyzje ale zawsze mowilem ze w kazdej chwili bede tylko dla niej

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatecznosc jesli nie wyjdzie mi egipski to rytual krwi zrobie ale to ostatecznisc ale nawet nie wiem od czego zaczac gdzie znalesc taka osobe

    OdpowiedzUsuń
  50. Unknown - komentując odpowiadaj na komentarz, nie rozpoczynaj kolejnego wątku. Nie jesteś sam na tym forum i za chwilę ciężko będzie się połapać.

    OdpowiedzUsuń
  51. Robił ktoś może u Zyty rytuał? Efekty jakieś są czy nie warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po rytuale u Zyty wrócił kontakt z facetem. Niestety nic więcej nie ruszyło.

      Usuń
  52. Ktoś pytał o Michała Stępko, więc odpowiadam. Robiłem u niego rytuał jakiś czas temu, na efekty czekałem trochę dłużej niż deklarował, ale wszystko poszło dobrze. Facet nie chce rozgłosu, ktoś zostawił na forum maila do niego, pomyślałem że spróbuję. Można zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  53. A ma moze ktos kontakt do pana michala stepki?

    OdpowiedzUsuń
  54. A rytual krwi ktos robil? Przepraszam wszystkich ale jestem zdesperowany i zrobie wszystko by ja odzyskac

    OdpowiedzUsuń
  55. Macie magika co mi pomoze??? Ktos zrobil jakis sensowny rytual?

    OdpowiedzUsuń
  56. Vitalissa - nie wiem jak rytuały, ale wróżby są naprawdę trafne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Aydadon Ori i jego rytuały to jakieś nieporozumienie. Ceny z kosmosu, a efektów brak. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  58. A pani Zubek albo Beska ? Ktos mial z nimi doczynienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nich już było sporo na forach, nic nie działa.

      Usuń
    2. U Łucji Zubek miałam urok. Długo czas czekałam na efekty zadziałało dopiero po 2 miesiacach

      Usuń
    3. Mi u Łucji nie wyszedł. Miałam też wcześniej u mysticum, później u Leszczyńskiej, też zero.

      Usuń
  59. Teraz mogę powiedzieć, że kończę moją przygodę z rytuałami. Spętanie u Anny Szalkowskiej wyszło, jesteśmy na nowo razem. Polecam na trudne przypadki, bo jest są efekty.

    OdpowiedzUsuń
  60. No o pani zuber cos znalazlem ale o pani beska nic. Moze ktos sie wypowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie Zubek? Robiłam u niej jakiś czas temu, nic nie pomogła.

      Usuń
  61. Zamówiłam u Michała Stępko. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak efekty? Dzieje się coś? Jak kontakt z nim?

      Usuń
    2. Czy sa jakieś efekty u Stepko?

      Usuń
  62. Jaki rytuał najlepiej zamówić u Anny Szalkowskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć 7 dniowy daje dobre efekty i nie ma skutków ubocznych. Też sie nad nim zastanawiam

      Usuń
    2. Gdzieś czytałam, ze egipskie ma bardzo skuteczne.

      Usuń
    3. Ja praktycznie kończę egipski więc zobaczymy...
      N.

      Usuń
  63. Jestem przy końcówce egipskiego.dam znać.A gdzie mozna znalec info ze jej egipskie są skuteczne? Chętnie poczytam :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  64. Aymadon Ori - nie polecam. Rytuał wykonany w połowie maja, do tej pory nie ma efektów, a pan odpisuje rzadko, jakby liczył na to, że odpuszczę. Próbowałam napisać komentarz na forum gazeta.pl, ale moja opinia znikła. Do tego pieniądze z kosmosu. Radzę uważać, bo kontakt z nim jest przez facebooka, więc po napisaniu do niego ma wasze dane praktycznie, więc może szantażować później do woli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również, nie polecam.

      Usuń
    2. A ja polecam i dziwię się takim wpisom..Chyba jeden z nielicznych co nie zdziera i nie ma cen z kosmosu. i jest uczciwy.Kontakt mam cały czas.Doradza i pomaga.W dodatku można się z nim spotkać i osobiście porozmawiać.

      Usuń
    3. U mnie również, zero efektów.

      Usuń
  65. Czy ktos z was slyszal o izabelli lewandowskiej? Bo slyszalem ze robi skuteczne ryrualy ale bardzo ciezko do noej dotrzec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pierwsze słyszę... Może ma jakiś pseudonim? Gdzie o niej usłyszałes?

      Usuń
  66. No wlasnie nie za wiele wiem. Poprostu uslyszalem ale nie od jednej osobt Pani nie ma na necie ale podobno skuteczna.
    A co powiecie o panu Stepko

    OdpowiedzUsuń
  67. Vitalissa - polecam, wróżby sprawdziły się niemal całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak wróżba ale rytuał nie działa.

      Usuń
  68. Mysticum - efekty miałam, jednak trochę słabe, nie wiem czy to zasługa rytuału, ale coś jednak ruszyło. Szukam dalej kogoś bardziej skutecznego.

    OdpowiedzUsuń
  69. Znacie kogoś do rytuału separacyjnego?

    OdpowiedzUsuń
  70. Z mojego doświadczenia mogę polecić panią Helenę miłosne.czary@gmail.com. U niej zamówiłam najpierw rytuał separacyjny na eks partnera bo był w innym związku. Rytuał zadziałał ale on nie wrócił i zamówiłam urok. Na efekty czekałam dłużej niż na ten separacyjny ale tez zadziałał. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez robiłam u Heleny ale rytuał miłosny. Zadziałał ale chce to teraz odwrócić bo poznałam moją drugą połówkę pomarańczy i to jest teraz prawdziwa miłość. Chciałabym aby ten rytuał przestał działać by go nie krzywdzić. Niestety napisałam do Heleny wczoraj i nie odpowiedziała. Nie wiem co robić :(

      Usuń
    2. Te rytuały u niej nie działają. Nie było efektów ani u mnie, ani u innych osób, z którym pisałam.

      Usuń
    3. Witam na czym polega ten urok separacyjny i jak długo się czeka na efekty

      Usuń
  71. Czy ktoś miał efekty dopiero po wzmocnieniu rytuału u Anny Szalkowskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem parę tygodni po rytuale u niej, sytuacja zaczyna pomału się poprawiać. Pierwsze zmiany zaczęły być widoczne po ok trzech tygodniach, jednak kontakt z moim chłopakiem był wtedy niestabilny. Raz było tak, że rozmawialiśmy. drugi raz cisza... Teraz wydaje mi się, że wszystko się zaczyna się stabilizować.

      Usuń
  72. Wicca amelia. Moze ktos cos powiedziec na jej temat

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak! Znalazlam Amelie jakis miesiac temu. Mam pierwsze ef. po milosnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelia nie działa.

      Usuń
    2. Można więcej informacji co do Amelii? Jak długo czekalas na efekty? Mieliście kontakt?

      Usuń
    3. U mnie również bez efektów.

      Usuń
    4. Po jakim czasie brak tych efektów ?

      Usuń
    5. Również dołączam się do pytania

      Usuń
  74. U mnie jest pierwszy efekt u Michala Stepki! Dziewczyna odblokowała mnie dzisiaj i odezwała sie sama z siebie po miesiącu od kłótni. Może jestem głupi, bo napisała mi zwykłe "hej, co u ciebie" a ja sie cieszę, ale moze cos w tym jest...

    OdpowiedzUsuń
  75. Hej ile czasu od zakończenia pojawil sie u ciebie efekt u p. Michala? Jaki rytual miales?

    OdpowiedzUsuń
  76. Czy u Anny Szalkowskiej wszystkie rytuały kończą się powodzeniem? Ktoś może coś powiedzieć na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam z pięcioma osobami mailowo, wszystkie twierdzą, że miały efekty. Z drugiej strony sama pani Ania pisze, że nie wszystkie wychodzą. Ja jestem właśnie po rytuale, teraz pozostało czekać.

      Usuń
    2. Z tego co widzę to opinie ma jedne z lepszych, więc wygląda na dosyć skuteczną. Ja zamówiłam u niej, w ten poniedziałek zakończyłam, teraz czekam.

      Usuń
    3. Gdyby ktoś chciał porozmawiać, zapraszam na maila: ivetaiveta525@gmail.com

      Usuń
    4. hej Iveta, napisałam do Ciebie :)

      Usuń
  77. Chciałam wszystkich ostrzec przed osobą, która w internecie ogłasza się jako wróżka Alicja. Zamówiłam u niej w marcu rytuał, po wszystkim miałam czekać aż coś się zmieni. Pod koniec maja zaniepokojona tym, że nie było żadnych zmian postanowiłam się z nią skontaktować, moje próby kontaktu niestety były na nic. Na żadna moją wiadomość nie raczyła odpisać. To po prostu kpina z ludzi, my tu cierpimy, a ktoś próbuje sobie na tym kasę robić. Przestrzegam, nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Czy ktoś korzystał ze strony „ uroki na miłość „ ??

    OdpowiedzUsuń
  79. Czy polecacie Anne Szalkowską?

    OdpowiedzUsuń
  80. Kogo polecacie do rytualu spetania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Anna Szalkowska ma bardzo skuteczne.

      Usuń
    2. Czy Pan/Pani korzystała lub zna osoby, którym wyszedł rytuał u Anny ?

      Usuń
    3. Ja jestem w trakcie rytuału u niej. Pisałam z paroma osobami, które twierdzą, że im pomogła, myślę, że jest godna zaufania.

      Usuń
    4. Zapraszam na mój blog: Rytuały miłosne - moja historia
      Sytuacja nie jest świeża, może jednak pomóc.

      Usuń
    5. Ja jestem po rytuale u Pani Ani i dam znać, kiedy pojawią się jakieś efekty :)

      Usuń
  81. A robił ktoś u rytualistki Ewy Olszewskiej i cokolwiek się zadziało? Słyszeliście o niej?

    OdpowiedzUsuń
  82. Odpowiedzi
    1. Gdyby to było takie proste nie trzeba by korzystać z pomocy wróżek.

      Usuń
    2. Może i racja. Zastanawiam się nad rytuałem u pani Ani właśnie. Widzę, że ma dobre opinie.

      Usuń
  83. Wróżka Sara - nie polecam. Tylko kasuje pieniądzem, nic nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja jestem u Stępki. Trzy tygodnie po wykonaniu przez niego rytuału była odblokowała mnie na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  85. Od wtorku zaczynam u Anny Szalkowskiej, trzymajcie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja parę dni temu skończyłam, oby się udało

      Usuń
  86. Miałam rytuał u Michała Stępki. Trochę czasu minęło zanim zaczęło się coś zmieniać. Jakiś czas po rytuale dowiedziałam się, że mają problemy z jego nową dziewczyną, a teraz u nas kontakt wrócił na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  87. Zofia sterc czy robił ktoś u niej?

    OdpowiedzUsuń
  88. Hej :-) ja skończyłam u Pni Ani Szalkowskiej wczoraj i czekam na efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Nina Karwowska jakie opinie?

    OdpowiedzUsuń
  90. Bokor Samedi ?robił ktoś coś opinie?

    OdpowiedzUsuń
  91. Do tej pory myślałem, że magia to raczej domena płci pięknej, jednak sam znalazłem się w sytuacje jak wiele osób, które się tutaj wypowiadają i zamówiłem rytuał. Z nadzieję, że będzie pozytywny efekt. Jestem w trakcie sesji u Anny Szalkowskiej, kończę w poniedziałek. Będę starał się na bieżąco o wszystkim informować.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja zamówiłem u Anny Szalkowskiej kontakt wrócił na zasadzie ze zaczeliśmy ze sobą rozmawiać ale ona unika narazie spotkania kawy czy czegoś podobnego, raz sie odzywa raz przez tydzien milczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przed rytuałem nie mieliście kontaktu?

      Usuń
  93. Witam. U mnie po 5 tygodniach u Pani Ani niestety bez zmian. Efekty nie przyszły. Bedziemy robić wzmocnienie. Mam nadzieje, ze to pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej a jak u Cb sytuacja wygląda bardzo ciezka?mogłabys cos więcej napisac?

      Usuń
  94. Trzy tygodnie temu zakończyłam rytuał u Michała Stępki. Mój chłopak chyba zaczyna się przełamywać, zaproponował spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś bardzo trudną sytuację ?

      Usuń
  95. Ja dzisiaj zaczynam rytuał u pani Ani. Jestem pełna nadzieji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu będę miała u niej spętanie. Nie chciałam robić zwykłego na białej magii. Trochę się obawiam tych efektów ubocznych, ale myślę, że nie mam wyjścia.

      Usuń
    2. Czemu spętanie?

      Usuń
  96. Kto robił u Michała stępko jak efekty?

    OdpowiedzUsuń
  97. Alicja Bond - proszę o opinie!

    OdpowiedzUsuń
  98. Też jestem ciekawa efektów u Pana Michała.

    OdpowiedzUsuń