środa, 1 kwietnia 2020

Alicja Bond - rytuały - opinie

Proszę o opinie.

14 komentarzy:

  1. Anonimowy10 maja, 2020

    Niestety brak efektów. Szkoda, że nie doczytałam wcześniej na forach, bo zamawiałam tylko na podstawie paru pięknych opowieści, które pani Alicja pewnie pisała sama. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19 maja, 2020

    U mnie też nic się nie zmieniło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20 maja, 2020

    Robiłam i nic nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo droga i niestety nieskuteczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na to, że jestem kolejną oszukaną.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku minęło wiele miesięcy od zakończenia rytuału wykonanego przez tą panią. Skoro nic się nie zmieniło to się nie zmieni. Czuję się oszukana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na forum o Alicji Bond:
    Alicja Bond - opinie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej rytuały nie działają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieniądze wyrzucone w błoto. Dosyć sporo pieniędzy, niestety. Kontakt z panią urwany niemal natychmiast po wpłacie. To nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy znacie kogoś kto fakycznie zna się na tym? Bo Alicja Bond nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... na forum gazety ma takie dobre opinie, a tutaj... sama już nie wiem, ale chyba spróbuję. Zapraszam na mojego bloga, gdzie będę opisywałam współpracę z wróżkami:
    https://rytualymilosnespetania.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa miesiące tenu miałam wykonany rytuał, wczoraj zobaczyłam mojego chłopaka z jakąś dziewczyną. Jestem glebkiem nerwuw

    OdpowiedzUsuń
  13. Po miesiącach oczekiwania również bez efektów ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszustka nie polecam

    OdpowiedzUsuń